Сюжет
|
|
boda95 | Дата: Неділя, 27.06.2010, 20:08 | Повідомлення # 1 |
![boda95](/avatar/13/0256-634992.gif) Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 64
Статус: Offline
| Тут можна писати своє судження щодо сюжету та вносити власні зміни, які можуть бути прийняті до уваги.
|
|
| |
Unofob | Дата: Понеділок, 19.07.2010, 20:29 | Повідомлення # 2 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 29
Статус: Offline
| Моё предложение: Сделать не остров, а целый архипелаг, а потом после выхода игры, выпускать по 1 или нескольким островам дабы проект живым был А вторая часть будет уже на материке
|
|
| |
boda95 | Дата: Понеділок, 19.07.2010, 21:50 | Повідомлення # 3 |
![boda95](/avatar/13/0256-634992.gif) Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 64
Статус: Offline
| Сделать не остров, а целый архипелаг, а потом после выхода игры, выпускать по 1 или нескольким островам дабы проект живым был А вторая часть будет уже на материке Да ты точно умеешь читать мысли ТЕпер вже есть небольшой архипелаг(3 острова). Да и я планирую сделать так чтоп позже мож было делать аддоны. И вторую часть я хочу . Сюжет первой части требует продолжения .
|
|
| |
Unofob | Дата: Понеділок, 19.07.2010, 21:53 | Повідомлення # 4 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 29
Статус: Offline
| ну пока еще рано задумывать такое дело, но перспективы есть ты главное карту нарисуй.
|
|
| |
boda95 | Дата: Понеділок, 19.07.2010, 22:04 | Повідомлення # 5 |
![boda95](/avatar/13/0256-634992.gif) Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 64
Статус: Offline
| ты главное карту нарисуй. Покачто кину только вид сверху.Ладно????? Просто ща нет времени ну пока еще рано задумывать такое дело Идея с второй частю у меня появилась еще давнее, и начинал пол года назад делать именно продолжениэ(тогда ето задумувалося просто как игра). Но осознав что я не готов сделать сам ето при помощи Блендра, я придумал предисторию, вместо материка небольшые острова.
|
|
| |
Unofob | Дата: Субота, 24.07.2010, 08:26 | Повідомлення # 6 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 29
Статус: Offline
| А главного героя я бы сделал рудокопом, вылезшим из обваливавшийся рудника. Но это моё предложение.
|
|
| |
boda95 | Дата: Субота, 24.07.2010, 17:43 | Повідомлення # 7 |
![boda95](/avatar/13/0256-634992.gif) Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 64
Статус: Offline
| Нет. Он просто из села, отец которого работал на ферме или был рыбалкой(еще надо подумать что лучше).
|
|
| |
faustov14 | Дата: Вівторок, 14.09.2010, 09:19 | Повідомлення # 8 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Я побачив твою тему на сайті блендер.орг. Ти молодець! За таку справу взявся як відкрита РПГ! Це робота звісно не для однієї людини, бо розробка затягнеться на десятиліття. Як писали на тому ж форумі, краще створювати невеликі ігри. Або випускати одну гру серіалом. Сьогодні зробив один рівень повністю: з декількома квестами, містом, декількома цікавими персонажами, головоломками - виставив його (а якщо ти гру збираєшся продавати - продав частинку). Слідуюча частинка буде продовженням сюжету, з новим рівнем (локацією), новими персонажами. А персонажа щоб можна було між рівнями імпортувати. Люди будуть ознайомлюватись з грою та з нетерпінням чекати на продовження. Не обов'язково одразу замахуватись на цілий архіпелаг. Сюжет зовсім "готичний" з поправкою на словянський епос, як я зрозумів? Не ображайся, але - банально. Готика не найкращий приклад хороших сюжетів. До того ж орками нікого не здивуєш та не зацікавиш. Я думаю, що дивитись на фентезі рпг, якщо ти хочеш когось здивувати, потрібно з іншої від стандартних ігор точки зору. Ти молодець, що знайшов у собі сили взятись за такий проект, але твому проекту не вистачає оригінальності. Якщо всюди орки - то у мене нічого схожого на орків, якщо у всіх гол. герої люди - у мене зовсім не людина. Але це моя порсональна така думка. Згадай просто фільм Аватар. Кемерон міг зняти фільм про орків і ельфів - його б через деклька років забули. А так він створив власний, ні на що несхожий цілий світ - це всіх шокувало. І цей фільм буде одним з кращих прикладів оригіналькості. Я бажаю тобі успіху!
|
|
| |
boda95 | Дата: Четвер, 16.09.2010, 23:25 | Повідомлення # 9 |
![boda95](/avatar/13/0256-634992.gif) Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 64
Статус: Offline
| Це робота звісно не для однієї людини, бо розробка затягнеться на десятиліття. Це залежить від самого проекту. Наскільки він великий. Як писали на тому ж форумі, краще створювати невеликі ігри. Або випускати одну гру серіалом. Сьогодні зробив один рівень повністю: з декількома квестами, містом, декількома цікавими персонажами, головоломками - виставив його Спочатку через брак досвіду роботи з БГЕ я дійсно дуже круто замахнувся. Але тепер майже все зрозумів і багато чого спростив. Буду старатись втілити цей проект як вже придумав:-))) (а якщо ти гру збираєшся продавати - продав частинку Продаж гри зробленої в Блендері непросте питання)))))))Ця гра(якщо дійде до фіналу) наврядчи буде продаватись. Хоча на це впливають багато факторів.
|
|
| |
Magnat | Дата: Середа, 12.01.2011, 00:12 | Повідомлення # 10 |
Рядовий
Група: Друзі
Повідомлень: 9
Статус: Offline
| На рахунок сюжету то правильніше було би щоб він мав якусь образу на тих (забув) одним словом темних, можливо за вбивство батька і тому подібне, і він хоче відомстити. Краще би було так: він вступає в організацію білих (добрі) білі це нащатки або однодумці доброго Бога і вони йому починають давати завдання. А він щоб їх виконати переміщається між островами, щодо островів то краще в одній частині один острів, так буде лекше подужати частину і преспектива на те що гравці будуть чекати іншої. Бодан ти казав що наврядчи гра зроблена на блендері буде продаватись я бачив такі ігри що їм до твої далеко, потрібна реклама і ще як ти вже сказав багато інших факторів. І все буде ОК!! Бажаю удачі!!
|
|
| |
boda95 | Дата: П`ятниця, 14.01.2011, 02:06 | Повідомлення # 11 |
![boda95](/avatar/13/0256-634992.gif) Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 64
Статус: Offline
| Велике спасибі Magnat та faustov14 за ваші досить позитивні відгуки!!! Сюжет зовсім "готичний" з поправкою на словянський епос, як я зрозумів? Не ображайся, але - банально. ...До того ж орками нікого не здивуєш та не зацікавиш. Банальність не завжди негативно впливає, "орків та ельфів" можна вважати класикою жанру. Готика не найкращий приклад хороших сюжетів. Ти про РПГ "Готику"? Якщо так, то я з тобою не згідний! Згадай просто фільм Аватар. Кемерон міг зняти фільм про орків і ельфів - його б через деклька років забули. А так він створив власний, ні на що несхожий цілий світ - це всіх шокувало. І цей фільм буде одним з кращих прикладів оригіналькості. Для мене найголовніша "фішка" в Аватарі так це те, що майже весь фільм був створений з допомогою 3Д графіки, щодо сюжету, там ті ж самі орки та люди (ельфи). Вцілому фільм всетаки непоганий. Це чисто моя думка!!!
|
|
| |
Magnat | Дата: Неділя, 16.01.2011, 00:07 | Повідомлення # 12 |
Рядовий
Група: Друзі
Повідомлень: 9
Статус: Offline
| На рахунок фільму "Аватар", я тоже чекав від цього фільму крутої графіки і в мене був інтерес до того як буде виглядати фільм який знімався в 3D, скажу чесно сюжет Аватару не відрізняється він багатьох інших фільмів Американського виробництва, просто змінено персонажі на синіх. Що до сюжету гри. То він теж далеко не відійшов від класики як вже виразився Бодан, але він по своєму особливий, можна внести ще багато змін, але потрібно дотримуватися цієї течії яку обрали. І гра стане по своєму особливою!! З повагою Magnat ![biggrin](http://s104.ucoz.net/sm/1/biggrin.gif)
|
|
| |
boda95 | Дата: Неділя, 16.01.2011, 01:44 | Повідомлення # 13 |
![boda95](/avatar/13/0256-634992.gif) Лейтенант
Група: Адміністратори
Повідомлень: 64
Статус: Offline
| Повністю з тобою згідний!!!
|
|
| |
oleg123 | Дата: Вівторок, 11.10.2016, 00:36 | Повідомлення # 14 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Статус: Offline
| dsa
|
|
| |